Alla inlägg under maj 2009

Av Anna - 6 maj 2009 23:23


Jag har äntligen fått klarttecken från tannzania!

Är alldeles till mig, det ska bli hur spännande som hellst. Enda problemet nu (förutom de faktum att jag kommer få aids,diare, malaria och maskar innanför huden samtidigt när jag är där dere ) är egentligen att få ihop alla pengar, dels till resan men också till vårat projekt.

Vi har fått reda på att vi antagligen kommer att få praktikplats på ett barnhem vilket jag ser mycket positivt på och det finns hur mycket möjligheter som hellst att göra något bra av det här. Nu gäller det bara att börja söka stipendier, fonder,sälja kakor,ha loppmarknader you name it, vi har ett jävla jobb framför oss men det är det värt!

Om inte annat kan jag ju gå in på BUX  och klicka ihop 60.000 till resan haha lite musarm har väll ingen dött av (hoppas jag)

Ovido - Quiz & Flashcards