Alla inlägg under mars 2009

Av Anna - 30 mars 2009 21:36


De som påstår att kvinnan är det renligare och mer ordningsamma könet har fel och jag är ett levande bevis på detta. Det är inget jag är stolt över men efter att ha varit ensam hemma i ca. två timmar så ser hela lägenheten ut som om någon släppt fyra atombomber (en i varje rum) och sen bara lämnat den åt sitt öde.

MIn syster fick en chock när hon kom hem och jag förstår henne.



Av Anna - 30 mars 2009 00:43

Ett pirr

som startar i tårna och fortsätter ända upp till huvudet

snälla stanna

håll mig borta från allt

 från alla

lås in mig så nära dig det bara går

och släpp aldrig ut mig igen

jag orkar inte ikväll

ligg bara här bredvid mig

släck ljuset och lyssna så att mitt hjärta slår jämna slag

jag orkar inte mer ikväll

låt mig bara glömma

hjälp mig glömma

bara för ikväll!

Av Anna - 19 mars 2009 23:06

En kompis till mig fick för ett tag sen in 10 miljarder på sitt konto från igenstans.

Fatta 10 miljarder. Tänk om man bara fick en sånn summa och fick behålla den. Om någon gamal rik sate som inte hade några barn valde ut en random person i telefonkatalogen och testamenterade hela sin förmögenhet till denne. Vad skulle man göra, eller rättare sagt vad skulle man inte gör om man hade en sådan summa att spendera på wath ever.

För det första skulle jag lätt bli religös, för så snäll har jag aldrig varit att jag skulle få så mycket tillbaka.

Tänk om alltså, jag hade ju varit i himmelriket!

Nu så fick ju inte min kompis behålla pengarna mycket mer än sådär ett dygn och kunde inte disponera några utan pengarna men ändå, bara känslan av att ha så mycket pengar på kontot måste ju vara storslaget bara det.


http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=478755






Av Anna - 16 mars 2009 21:33

Hahaha så fruktansvärt ful unge,

har aldrig tänkt på att han skrattar så fult tills jag såg det här klippet.

Jag måste ha sjukt tråkigt för jag har tittat på den ett antal ggr nu och jag skrattar lika mycket varje gång!!

hahaha

Av Anna - 13 mars 2009 17:48

Ni vet det faktum att duschdraperiet drar sig innåt mot väggen när man duschar, för er som vet vad jag pratar om så vet ni att det är fruktansvärt irriterande.

För er som inte lagt märke till detta så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för att jag avslöjade detta för tro mig ni kommer att bli mycket medvetna om att jag har rätt.

Jag själv har aldrig stört mig på detta eller ens lagt märke till det innan jag en kväll tittade på "englishteaparty" där de konstaterade det här faktumet och förklarade varför det duschdraperiet gjorde så.

Efter detta har jag inset att det stämmer och jag håller nu mer varje gång jag duschar på att slå halft ihjäl mig vid försök att ta död poå det förbannade draperiet som dras mot kroppen när jag i lungan ro försöker duscha. Istället för att lyckas med att få bort draperiet så slutar det oftast med att jag ligger intrasslad i draperiet har blåmärken över hela kroppen efter fallet och vill förklarar hämd mot det för trehundrafemtioelfte gången (och kanske lite överdrivet men det är ren ondska i duscdraperiet)

Som sagt jag ber om ursäkt för till er som aldrig har lagt märke till det förut för ni kommer garanterat att börja störa er på det!

Ja jag är mycket medveten om att jag tillägnat ett blogginlägg till att prata om ett duschdraperi,förstår ni då hur mycket jag avskyr hela situationen.

Av Anna - 12 mars 2009 13:10

Jag har tänkt ett tag på det här med vad händer sen.. (ja jag har faktiskt tänkt och nej det kom inte rök ur öronen på mig tro det eller ej)

Det är ju alltid det man vill veta, i alla fall jag.

Det spelar ju ingen roll vad det är, ser man en bra film när den är slut så undrar jag alltid jaha ok de var jätte lyckliga i filmen när den slutade men vad händer sen?

Levde de lyckliga i alla sina dagar eller vaknade huvudepersonerna upp en morgon och undrade vart fan de hamnat med skrikiga ungar springandes runt fötterna, ett halvtaskigt äktenskap och insåg att det nog var tid att gå isär och börja ett nytt liv med ungar som bor hos en varannan vecka.

Den ständiga frågan; vad händer sen?

Efter studenten?

Efter att jag gjort det ena än det andra?

Efter att man gift sig ?

Efter att..you name it.

Kommer allt bli som jag tänkt mig?

Hur ofta tänker man faktiskt på vad det är man gör just nu? (Gud det blev en J-vla massa frågor)

Mitt största; vad hände sen är just nu vad jag ska göra efter studenten.

Jag har alldeles för många ideér och för lite tid att klämma in sakerna på.

Jag vill göra lumpen, jag vill resa, jobba som lärare i lettland, jobba som aupair,vara volontär, plugga vidare...och det här är bara en liten del av alla de saker jag vill hinna med (jag kommer fan vara 83 bast när jag är klar på högskolan)

Ja ja det löser sig nog jag får helt enkelt sitta och klistra och klippa lite i mina framtisdplaner så ska jag nog lyckas få ihop det på något vänster.

Ovido - Quiz & Flashcards