Alla inlägg under april 2009

Av Anna - 4 april 2009 00:54

Nu har pollen helvetet börjat igen.

Jag firade härom dagen två hela månader frisk vilket är den längsta perioden sen september förra året och vad händer? Jo det ska jag tala om, från ingenstans blir det vår och pollen halterna stiger till max och lika så min allergi!

Hela mitt huvud och min näsa är igentäppta och känns som två sprickfärdigaballonger och jag har sandpapper i halsen och jag är även tröttare än vanligt ( vilket jag inte trodde var fysiskt möjligt, men tydligen är det de.)

Va skönt, nu har jag fått klaga lite, det känns i alla fall lite bättre än förut.

Det enda som fattas nu är lite ompyssling om medömkan...så snälla tyck lite synd om mig!!

Ja jag blir en riktig kille när jag är sjuk...jag vill gärna få allting att värka tio gånger värre än det egentligen är och hellst vill jag att alla ska tycka lika synd om mig som jag gör själv, klaga haha ja man kan väl lungt säga att klagandet är mitt liv när jag är sjuk... men vadå då något måste man ju göra för att fördriva tiden, och varför inte då klaga lite mer än vanligt, jag är ju faktiskt sjuk..eller ja allergisk.

Av Anna - 2 april 2009 23:44

  Anna Albertsson knarkar halstabletter, har sandpapper i halsen, jävla kuk pollen


Så här bra går det när jag ska skriva något. Snacka om att alltid tänka efter jag skriver/säger något.

Underhållande blev det i alla fall!


Ovido - Quiz & Flashcards